środa, 2 września 2009

Pan działający cuda

Całą noc Jezus pomagał ludziom. Jego słowo wypędzało złe duchy, Jego dłonie uzdrawiały. Tłumy gromadziły się wokół Niego, a On im służył – i dokonywał cudów, jednego za drugim. Ludzie przychodzili i odchodzili, przychodzili następni. A Jezus działał. Aż w końcu wstał. I odszedł… Odszedł, choć ludzie z nadzieją na Niego czekali.

Poszedł na miejsce pustynne. Tam, gdzie był tylko On i Jego Ojciec. Długo się modlił. Choć ludzie czekali – chorzy, nękani przez demony i własny strach, nieszczęśliwi – On się modlił.

To ważna lekcja dla nas wszystkich. Trzeba działać, głosić, pomagać. Ale przede wszystkim trzeba się modlić.

W relacji z Bogiem jest siła naszych czynów, w modlitwie. Bo to Bóg czyni dobro twoimi rękami. Albo jakimikolwiek innymi rękami, jeśli twoje są właśnie złożone do modlitwy.

Trzeba czynić dobro, pracować. Ale najpierw trzeba pamiętać, kto rzeczywiście ma moc zmienić ten świat.

Jeśli myślisz, że to twoja praca uszczęśliwi innych, jeśli myślisz że nic jej nie zastąpi, że to ty jesteś zbawicielem, jesteś w wielkim błędzie.

On jest Zbawcą, módl się więc – a On, twoimi rękami, będzie działał cuda. Jeśli będą złożone do modlitwy, On pokaże ci jak właściwie i z mocą ich używać i pokieruje nimi.

2 komentarze:

  1. Jak się modlić? Co to właściwie jest modlitwa? Kiedyś był to paciorek, a jak powinna wyglądać modlitwa osoby dorosłej? Gdy jest mi bardzo źle mogę mówić tylko: "Boże zmiłuj się nade mną". Ale nie widzę efektów moich próśb. Gdzieś pisało, że Bóg nie wysłuchuje modlitw, które są niewłaściwe, czy dotyczą spraw nieistotnych. Ale ja nie modlę się o błachostki, tylko o wyjście z zakrętu życiowego, z wielkiego kryzysu, który mnie niszczy psychicznie. Mam wrażenie, że Bóg czeka aż stracę wiarę w skuteczność modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  2. "Każdy Z Nas Nosi Swój Krzyż i Nie Przekraczający Nasze Siły"(Kiedyś... Pewna Siostra :) Powiedziała Mi Te Słowa, Gdy Przy Kracie Kościoła... Łzy Z Oczu Mi Płynęły, Gdy Zadałam Pytanie... Gdy Ujrzała Me Cierpienie A Ja Nie Rozumiałam Istoty Dlaczego Tak Się Dzieje /Po Czasie Zrozumiałam Dziś i Wtedy... Teraz Już Wiem To Była Próba Tylko Czy Bóg Wystawia Nas Na Próbę? Człowiek Nawet Nie Wyobraża Sobie Jak Wiele Potrafi Znieść A Zarazem Dać Z Siebie - Nawet Wtedy Gdy Myśli, Że Już Nie Może... Czasami Bóg Nie Wysłuchuje Naszych Próśb A Dlaczego?, Bo Wybiera Dla Nas To Co Jest Najlepsze i Słuszne Choć Nam Się Wydaje, Że To Czego Tak Usilnie Pragniemy Jest Najlepsze Dla Nas - Chroni Nas Ślepych... Boże, Spraw Abym Nie Zasnął Snem Śmierci

    OdpowiedzUsuń